دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس ایوست همراه با سریال نامبر معتبر

هفت دانلود

دانلود.دانلود نرم افزار.دانلود آهنگ جدید.دانلود کتاب.دانلود فیلم و سریال.و...

از نظر بسیاری از کاربران آخرین نسخه آنتی ویروس Avast! Free Antivirus اوست رایگان بهترین آنتی ویروس رایگان موجود در بازار به حساب می آید که برای استفاده های غیر تجاری و خانگی بسیار کارآمد و مطئن می باشد . این نرم افزار دارای موتور اسکن شناسایی ویروس می باشد شما با استفاده از این نرم افزار تمام مطالبی که در سیستم خود دارید را اسکن می کند در این نرم افزار شما میتوانید به دیوار آتش که برای امنیت اینترنت و محافظت از جاسوسی می باشد را به همراه داشته باشید. بعضی از ویژگی های آنتی ویروس Avast! Free Antivirus عبارتند از : ضد نرم افزار های جاسوسی ،  سپر اینترنتی ، آبدیت اتوماتیک ، مقاوم در برابر آلودگی ، قابل استفاده برای تمامی کاربراین با ظاهری ساده ، پشتیبانی از ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی ، سپر شبکه ، اسکنر هوشمند ، حالت جدید گیمینگ ، یکپارچه یازی سیستم ها و غیره می باشد .

 

 

ورژن : ۹.۰.۲۰۱۱

زبان : تمامی زبانها

لایسنس : سریال نامبر تا سال ۲۰۹۵

تاریخ انتشار : ۱۸ دسامبر ۲۰۱۳

سیستم عامل : پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی

حجم : ۸۷ مگابایت

راهنمای دانلود

برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .

فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید.

مشخصات

شرکت سازنده: Avast

حجم فایل: حجم بر اساس هر نسخه از نرم افزار متغیر می باشد .


دانلود نسخه Avast! Free Antivirus 9.0.2011 - حجم 87 مگابایت

رمز عبور:www.download.ir

منبع: دانلود فارسی


www.7download.lxb.ir زیباترین و برترین دانلود ها را تقدیم شما میکند

  


 در صورتی که مشکل یا سوالی خاصی در باره ی این مورد داشتید از طریق فرم تماس با ما , اطلاع دهید(سایر پرسش ها از قسمت نظرات این مطلب پرسیده شود)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,ساعت 14:1 توسط Mr.Maarefat|



Design By : P I C H A K . N E T